Em

Så som jag ser det. Simple as that.

morgonstund har guld i mun?

Publicerad 2006-08-19 08:17:30 i Vardagligheter

Aldrig i livet! jag hatar att gå upp tidigt....*suck*  Ska vara funktionär på ponnytävlingarna som klubben arrangerar....  JOBBIGT när älsklingen ligger kvar i sängen!!!!
Gjorde en fantastisk upptäckt i morse... på min nytvättade, ljusa matta är det små BLÅA fötspår! SYSTER!!!!!! jag blir tokig!!! Går vidare in i vardagsrummet..och mycket riktigt där ligger min syster...Sovandes som törnrosa-MED BLÅA FÖTTER!!! herre gud....

nä nu måste jag rusa är sen!!!
puss

Kommentarer

Postat av: hill

Publicerad 2006-08-20 18:58:01

fotspåren var faktiskt inte sååå blåa.. förresten har jag tagit bort dom nu. inte kunde väl jag veta att mina skor skulle färga av sig heller.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela