Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Skön helg

Publicerad 2006-08-27 15:37:42 i

Åhh.. då har man haft en sån här skön och lugn helg med älsklingen igen...  Bara myst...
Var hos mamma och pappa en stund på dan igår-tog med oss hundarna ut i skogen och gick på svampjakt! Ingen vidare lycka på den fronten, hittade EN kantarell... *flina*
Ärligt talat kanske vi är lite tråkiga-vi var ju trots allt bjudna på en stor sommarfest igår men... Nej, vi ORKADE bara inte! Istället blev det  Clubsandwich (MUMS) till middag och prison Break ( vi har lånat alla avsnitt av en kompis) i sängen!
Vaknade hyfsat tidigt i morse och åt lång söndagsfrukost ! We like...
Sen slöade vi i soffan och kollade på CSI-Grave danger, riktigt bra, spännande som tusan!  Rekommenderas!
Tänkte snart tvinga mig själv ut i spåret och springa innan jag åker till älsklingen. Ikväll blir det mer Prison Break (det är så spännande att jag går i bitar) och kina mat-gott!
I morgon är det ju jobb igen och är somvanligt inte riktigt taggad....
MÅSTE ta tag i mig själv och börja plugga så att jag kan göra det jag vill göra!!!
Åh förresten! Igår beställde jag äntligen den fina ullkappan på HM, blev även en blus och en top...
Samt ansiktskräm och mascara från strawberrynet.com

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela