Em

Så som jag ser det. Simple as that.

jullov....!

Publicerad 2006-12-20 12:34:03 i Vardagligheter

Bara idag och i morgon kvar, sen... LEDIG!!! 2 veckor!!! åh vad skönt! Need it badly... känner mig så trött och sliten!
Julfesten i fredags va mins sagt LYCKAD! Så himla kul!!! God mat, bra uppträdande, jätte bra stämmning!
Dansades en hel del! =-) Me like! Duktigaste syster hämtade oss på natten,hon har ju fått körkort! *stolt*
Resten av helgen fördrevs hemma med älsklingen, lugnt och skönt!
Såg the Break up- vilken kass film.... *sucka* vi har inte haft någon vidare tur med hyrda filmer på sista tiden... crap...
Hmmm undra om jag ska ta och åka och inhandla en julgran idag kanske....hm...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela