Em

Så som jag ser det. Simple as that.

MÅNDAG....

Publicerad 2006-12-11 13:40:55 i Vardagligheter

...igen! Helt otroligt...
Igår lektes det i lekpark och promenerades med hunden... Sen lämnades barnet tillbaka till sin mamma *ler* Mysigt hade vi iallafall-Casper och jag!
Sen var jag på glöggmys hos fam. Ponti/Nyberg..ÄNTLIGEN Julstämning! En ruskigt bra tradition det här med glöggmyset, måste jag säga!
Älsklingen var trött efter att ha jobbat hela helgen så det blev Mc Donalds middag och sova tidigt! skönt...är totalt utvilad idag!
Power walk med Allan på förmiddagen och nu ska jag snart åka och jobba. Tänkte ta en tur på stan först, måste hitta något att ha på mig på fredag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela