Em

Så som jag ser det. Simple as that.

underbart

Publicerad 2006-10-02 11:03:41 i

Har haft den underbaraste helgen...med den underbaraste personen...*sucka lyckligt*
I fredags åkte vi till Södertuna slott, slappade i relaxen, spelade biljard, badade vedeldad tunna, drack champagne och hade det allmänt bra! Bra mat och goda viner!
I lördags åkte vi till svärföräldrarna och fikade! Älsklingens syster var där oxå med hennes valp! ÅÅÅÅÅ vad han va söt! Såg ut som en liten gris! *ler*
Sen Tacos och mys kväll framför Tvn-Skönt!
I går var jag ute och  red för första gången på evigheter! Jätte skönt! Det tyckte Columbus med-än är det krut i gammelgubben!
Hoppas iallafall att jag har lyckats samla ordentligt med energi den här helgen, för den här jobbveckan kommer bli tuff! Hälften så mkt personal mot vad vi brukar ha och DUBBELT så mycket att göra...fantastiskt!...not... men men det e bara att bita ihop!


ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela