Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Kommentarer

Postat av: Qaroline

Publicerad 2006-09-09 15:53:31

Jag vill också ha kräftor!
Din fuskis.

Postat av: Anna

Publicerad 2006-09-10 19:56:56

Hellouuu damen!
Gick det bra att rumla hem bort i backen? Känns bestämt som om alla var lite på lyset igår..hehe det var en hejdundrans rolig kväll tycker jag!
Nu e jag här o kikar lite...verkar skoj!
Ha det så bra. /anna.

Postat av: Ems

Publicerad 2006-09-11 19:43:40

Anna: jO...Det gick hyfsat iallafall! ;-)
Det va en riktig kanon fest måste jag säga!!! GRYMT kul!! kram

Qaroline: Det va JÄTTE gott! *ler* jag ääälsklar kräftor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela