Em

Så som jag ser det. Simple as that.

hamster?

Publicerad 2007-04-09 11:43:03 i

usch. jag hatar dom. hamstrarna alltså. Dom ser ut som små pungråttor. Never again.
I lördags. påskmiddag hos svärföräldrarna, mys pys!! sen bar det vidare till familjen J. Herregud...Vindrickarmaraton, Jansson och annat. Säger bara det-shota inte Mintu...Det är lätt hänt att man får be till den stora porslinsguden då...Det fick nämligen jag..uuuuäääk! Tur att min älskling är världens sötaste då...
Igår jobbade jag på dan...Dopkaffe...eller kaffe å kaffe snarare Nobelmiddagen *skratt* Gick kanon.
Sen var det påskmiddag(igen) med Tjocka släkten...Omg...dom är verkligen helt...underbara! Galet var det!
När vi sen rullade (ja verkligen rullade) hem orkade vi inte göra någonting så kl elva låg vi nedbäddade i sänget som två söta pensionärer och sov! Vaknade i morse av att älsklingen kom med frukost på sängen-ILOVE You!
Mys frukost och priosonbreak-grejt!
Nu har jag skjutsat grabbarna till tåget de ska på fotbollsmatch och jag får lite lugn och ro. Plugga? Japp.,


hejhej

Kommentarer

Postat av: lillasyster

Publicerad 2007-04-09 19:55:10

en jäkligt gullig hamster är du kära syster, bara så att du vet ;) haha. love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela