Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vårigt värre...

Publicerad 2007-04-05 21:32:39 i Träning

Nu har jag fått vår dille... stora vårstädningen har börjat! Har bytt till ljusa fina gardiner, fina tulpaner på bordet, rensat, flyttat om... I morgon ska jag fortsätta denna storstädning!  Nu ska vintern ut! ;-)
image10

Idag har jag för övrigt varit ruskigt effektiv!
Började dagen med promenad runt ån- fick sällskap av Emma och lilla A! Mysigt.Tvätte
Lite turboshopping-Skolsaker, några fina toppar på HM bla, sedan seriöst plugg på komvux! (duktiga jag)
Kan ju säga att min hjärna är inte inställd på att räkna matte...var ju länge sen... men jag SKA fixa det!
Följde med U och kollade på lokalen inför dopet som jag ska hjälpa till på, Rensade ut alla tomglas och returpapper (behövligt), Tvingade mig till gymet och körde lite styrketräning-SKÖNT!

Såg något idag som jag tyckte var..pinsamt...minst sagt. gaaaad....

I morgon blir det ju somsagt städning men också en efterlängtad U-sala date med I!
Sååå länge sen vi träffades..Spännande!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela