Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bakfyllan från helvetet...

Publicerad 2007-08-04 18:28:02 i

...Har besudlat min dag... Är det här ett tecken på att jag börjar bli gammal? Oh Lord..först nu börjar jag känna mig lite mer som en människa... Hade jag varit en hund hade man tagit mig till veterinären och avlivat mig....
Ruskigt Kul kväll med tjejerna (Ina, si´s, Tessan och Ewe) igår iallafall! inga kan festa som vi...haha! Jo några TÖNTAR försökte men dom blev bara pinsamma... Båstad wannabes.... Hah!
Idag-trots bakfyllan- släpåade vi oss till Västerås för att handla present till Erik...Gick väl sådär, men nu får det duga!
Nu blir det duschen och donken för andra gången idag sen ska jag åka till älskling!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela