Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Kräftskiva.

Publicerad 2007-08-26 22:40:16 i Vardagligheter

Igår var det dags för den årliga kräftskivan hos C&M. Ja, hujedamig så kul det var! Riktigt lyckat! Vinglade hem till mamma och pappa vid tre-tiden, då hade dagens jobb, snapsen och kräftorna gjort sitt-helt slut.
Men som sagt. riktigt lyckat! Lyckades hinna med ett telefonbråk med älsklingen också. inte lika kul, men nu är vi sams igen. Man kan behöva rensa luften ibland, men det blir ju aldrig så lyckat när båda har alkohol i kroppen. Man har ju så jävla rätt då.... ;-)
Idag har jag varit hos mamma och pappa hela dagen och bara slappat!
Nu på kvällen har jag rensat garderoberna....lite mer plats behövs, för...
Jag och älsklingen ska äntligen bli sambos! Ska bli jätte kul!
Ska bli skönt att få se lite mer av varandra i veckorna än vad vi gör nu...

Kommentarer

Postat av: Emma Journalen

Publicerad 2007-08-27 09:44:30

Tack för tipset. :) Kul att du ska bla sambo, det är jättemysigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela