Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sjukt nöjd.

Publicerad 2007-08-24 21:27:46 i Vardagligheter

Ja, det är nog så jag ska beskriva det. Sjukt nöjd. Var ju nämligen och klippte/slingade mig idag. Japp. Jag har hittat donnan som ska få fortsätta ta hand omm mitt hår. Men. Sjukt nöjd = sjukt pank. tyvärr. 1460:- fattigare...det svider..men men...
Annars har jag hängt med Malin och kidsen idag. Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Klockan ringer 05:00 I morgon bitti. Underbart.
Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela