Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Slut som artist?

Publicerad 2007-08-17 18:12:41 i

Maj gad vad jag är slut idag. Jobbade igår och det var inte direkt någon lugn kväll... Jag fattar inte att det ska vara så svårt att ta in tillräckligt med personal...  Och som vanligt kan jag inte ta hänsyn till min rygg när det är mycket att göra, så idag mår jag som jag förtjänar... *suck* Så less! Så var dagens gnäll avklarat! Punkt.
Har varit och skrivit in mig på komvux för den här terminen. Nu jäklar ska det pluggas.
Håller förtillfället på att städar/möblerar om, men jag tröttnade så jag var tvungen att ta en blogg paus.
Fint blir det iallafall! Hittade ett par panelgardiner som jag hade glömt bort att jag hade. Dom hänger nu i köket. Nice!
image33




Åker till älsklingen ikväll...Börjar jobba tiiidigt i morgon bitti...zzzzz....

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela