Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Julstök....

Publicerad 2007-12-22 15:43:11 i Vardagligheter

Är mitt uppe i julstädningen och tar en välbehövlig kaffepaus! *pust*
Skulle börja dagen med en mysig  långpromenad i det vackra vädret... men älsklingen och jag blev osams efter 1 km så jag fick gå resten av promenaden själv... Måste säga att det var riktigt skönt att få lite egen tid och rensa tankarna lite... och nu är vi sams igen! ;-)
Har inhandlat de sista julklapparna, lämnat skräp på återbruket och nu är det bara sista städningen kvar!
Igår var jag och mamsen i Västerås... mysigt, men det var massor av folk och vi var båda helt slut när vi kom hem! Fick en tidig juklapp till vardagsrummet av mamma:
image84Bild: Ikea
Tänkte att den skulle stå på tv bänken! Tack mamma!
Vi hade ju sagt att vi inte skulle köpa så mkt julklappar i år, men ändå är det ett berg av paket som ligger här och väntar på att få flytta in under granen...
Apropå gran... pappa kommer med den snart så jag får väl ta och lägga på ett kål med städningen så allt är klart tills dess!
Kram

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-12-23 08:59:59

Visst är det härligt med julstädning ;) hahaha! Men det är sån otroligt skön känsla när man är klar (tills jag tittar över allt efter en timme när mina tre pojkar farit huset runt =( ) Önskar dig en riktigt GOD JUL! Själv letar jag fortfarande julkänsla men förhoppningsvis dyker den upp till imorn bitti =)

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-23 12:17:01

Hoppas att du han klart med städningen.
Har ingen vidare julstämmning i kroppen eftersom att vi inte lagt ner någon större energi på just julstämming hemma i år, vi flyttar ju på fredag!! iiihhhh! såååå roligt :)
Hoppas att du får massa med mys i jul och hälsa hanen från oss!
Puss.

Postat av: Katta

Publicerad 2007-12-26 16:42:38

Diggar nya lampan, kommer bli supersnygg på nya vita bänken! Hoppas du hade en mysig julafton (med en massa bra julklappar) o god fortsättning =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela