Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Korvfingrar

Publicerad 2007-12-05 19:52:39 i Vardagligheter

Hmmm... Ilskan från igår har lagt sig men ersats med stress inför pluggandet. Det har låst sig i min hjärna.
Jag bli tokig! Och jag vet ju att jag har bråttom om min "plan" ska gå i lås...  Hujeda mig!
Jag måste lugna ner mig. Ingenting blir lättare för att jag får panik.
Börjar närma sig en "viss period" antar att det kan ha en liten del i mitt allt annat än harmoniska tillstånd! Haha...
Jag lovade Ingells en bild på min naglar, så... Here it comes... Varning för korvfingrar!!
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på Roomservice!
Adios Amigos!

Kommentarer

Postat av: Honey, I stole your jumper

Publicerad 2007-12-05 22:25:38

jättefint!!

Postat av: ingells

Publicerad 2007-12-06 18:05:41

Wow, så snyggt det blev! Och så farligt korvfingriga var de ju inte!!!
Hormonerna påverkar en nog mer än man kan tro...

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-06 18:32:21

Hoppas du känner dig bättre nu!:) Vilka läckra naglar du har!! *avis*

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-06 20:12:33

mäh! det var ju inga korvisar ju! knäppis ;)
På tal om hormoner ja, är det okej att börja gråta för allt? ha,ha! Puss.

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-06 21:04:04

Jättesnygga naglar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela