Em

Så som jag ser det. Simple as that.

magsjuka och champagne....

Publicerad 2007-12-31 14:11:28 i Vardagligheter

Efter en kort släng av magsjuka börjar jag återhämta mig till det normala igen...
Nu gäller det bara att leta reda på partyhumöret som ligger djupt nedpackat någonstans...
Har inte hunnit tänka på vare sig outfit eller glitter....
Men det ordnar sig nog! Det som oroar sig mest är hur jag ska stå ut när alla andra mumsar havskräftor, anklever och dylikt... Min mage skriker efter mat men jag tror inte den skulle göra glädjeskutt om den fick en portion anklever direkt... ;-)
Myskvällen hos mamma och pappa var hur lyckad som helst! Jättemysigt att sitta i den varma tunnan och dricka bubbel i duggregnet! Me like!
Ikväll ska vi till D&L där det ska frossas (läs alla andra) i god mat och enbart drickas skumpa! Nice!
Hoppas ni får en underbar kväll och GOTT NYTT ÅR!!
puss!
image87

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-31 14:26:31

Din stackare, har du varit sjuk! Vad trist. Hoppas du mår bättre nu och ändå får en riktigt fin nyårsafton. Gott nytt år och stor kram!

Postat av: Katta

Publicerad 2007-12-31 15:24:20

Men fy vad segt =( Hoppas du känner dig bättre så du får i dig liite skumpa i alla fall... Gott Nytt, skål & kraam

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-01-01 13:11:03

gott nytt år!!!!
hoppas magen är pigg...

Postat av: ingells

Publicerad 2008-01-01 14:04:01

Hoppas kvällen blev lyckad! God fortsättning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela