Em

Så som jag ser det. Simple as that.

LEDIG!

Publicerad 2007-02-16 10:20:30 i

...Och det känns mycket bättre idag! Ska snart på en skön ansiktsbehandling..myyys...Sen ska jag träna!
Efter gymet blir det fika med U och Lilla H! Åha vad jag har längtat efter att få se det lilla livet!
Ikväll kommer älsklingen hit...världens bästa..på alla hjärtans dag fick jag en stooor bukett med tulpaner i jordens alla färger! Jag ÄLSKAR tulpaner!! puss!! Många tycker att den dagen är överdriven och löjlig-jag kan hålla med till viss del, att det är sjukt att alla ska pressas till at köpa dyra blommor och presenter...men samtidigt är det ju fint med en dag för kärleken! fast..det borde vara alla dagar sålklart!
nä..nu måste jag skynda mig!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela