Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag!!!

Publicerad 2007-01-31 19:39:42 i Vardagligheter

Äntligen! Halva veckan har gått! Nu låter det som jag hatar att jobba...det gör jag INTE, men jag älskar att vara ledig! *skratt* Och ju fortare veckorna går.....VÅR..... och....SOMMAR! *längta*
Jag och syster har varit och tränat...inte mega fokuserade men det gick.. Sushi till kvällsmat MUMS!
Ska snart åka till älsklingen igen, börjar kl 6 i morgon och då är det sååå mycket skönare att ha nära till jobbet!
puss å godnatt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela