Em

Så som jag ser det. Simple as that.

nördigt

Publicerad 2007-07-04 01:18:02 i

Tycker att det är lite muppigt med listor, men jag kunde inte låta bli!!!


Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första ggn i morse?

Åh... hoppas min nya concealer är grym....
Hur mycket kontanter har du på dig?
not much..typ 40 pengar.
Favoritplanet?
har inte så stor erfarenhet av något annat än jorden...
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ina
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
My life be like-Grits
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Svart jobb blus
Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Vagabond
Ett ljust eller mörkt rum?
ljust
Vad gjorde du vid midnatt?
lSatte mig i bilen och åkte från jobbet
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
Tack älskling! Vad fint du har städat-Älskar dig!
Vilket uttryck använder du mest?
Kuken, Fan vad nice
Vilken pälsbeklädd varelse rörde du vid senast?
Allan (eller räknas min chef?)
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
none
Vilken ålder har varit bäst hittills?
25! Tro det eller ej...
Din värsta fiende?
eh.... ingen aning...tycker om de flesta
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Solnedgång från Clearwater beach, Florida
Vad var det senaste du sa till någon?
Ha det skönt i sommar och ha det så bra i...eh Europa! (till min chef)
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Dollares!!! Jag är lite pengakåt tror jag...
Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Ja!!! Min älskling!!
Senaste låten du lyssnade på?
Nåt med Norah Jones på jobbet...





Nu har jag semester!!!! wooohaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela