Em

Så som jag ser det. Simple as that.

nu igen...

Publicerad 2007-07-05 22:54:48 i

fan vad töntigt! haha...


tidsfördriv in the night

Fyra SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? ? Nja... oftast tycker folk att man är så gullig när man är kort...
2. Skulle du vilja väga mer? - eh.nej.tack.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? ? ne, är nog överskattat!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? ? jag är redan full.


Tio KAN
1. Kan du röra på öronen? kanske lite...
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej, har världens kortaste tunga...
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - japp! föddes  med ögonen i kors! ;-)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja, numera är jag ju vuxen!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nej jag pratar med mig själv tom....
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Nej. jag har problem med det... ;-)
7. Kan dina vänner lita på dig? - Alltid, jag är årets vän!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Been there-done that.
9. Kan du suga? - jajemän, det ingår nästan i mitt jobb!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? -Inte då!

Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - *skratt* många gånger
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Det är klart! Vi äe en kärleksfull familj mellan varven!
3. Har du syskon? - *nicka*
4. Har du någonsin haft sex med någon? - mmmm
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Såklrt dom har...dom vill ju skydda mig! haha!
6. Har du varit full den här månaden? - Jahaarå....
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - lite, men det är tidsfördriv
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nix!
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Många!
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - ja och jag kom fram till at jag gillar lammkött! ;-)
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - mmm-se ovan.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - det är inte direkt något jag ligger och funderar på om dagarna...
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Usch ja. Var jobbigt att se mamma i ögonen efter det... (var 16 år)
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - Övning ger färdighet!
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nix!


Tjugo VEM.
1. Vem är din bäste vän? ? Malin! Och Millan!
2. Vem älskar du mest? - Family.
3. Vem hade du senast sex med? - Erik
4. Vem vill du bli full med? - Ina- hon gör så att mina magmuskler får jobba....
5. Vem är den bästa artisten? - Eh...Ingen aning..
6. Vem pratade du senast i telefon med? - Ina
7. Vem har du en liten crush i? Tilde Fröling
8. Vem är snyggast i hela världen? - Orlando Bloom
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - SOS barnbyar
10. Vem är snällast i världen? - ehm.. jag!?
11. Vem är din bästa kompis? - meh! det har jag ju redan sagt!
12. Vem vill du prata med? - Millan! Antar att hon krälar i gytjan på roskilde just nu...
13. Vem sov du senast med? ? ERik...
14. Vem såg du senast full? - Ina och Lars *asg*
16. Vem vet allt om dig? - Malin och Millan...
17. Vem kysste du senast? ? Erik...
18. Vem kramade du senast? ? Erik..tjat...
19. Vem kan berätta allt för dig? - många..Ina, Millan, Malin Linda...
20. Vem kan du berätta allt för? malin,Millan, Linda, Ina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela