Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Rehab?

Publicerad 2007-07-30 00:06:21 i

Hmmm,.,, verkar som min "avgiftning" (Biodrain) har börjat verka-har fått massor av finnar och plitor...inge kul, men vill man bli fin så... Har inte gått ned något i vikt, men det beror på min underbara diet på skräpmat som har sköjts ner med alkohol alltför ofta den semestern.. haha...
Igår var iallafall jag och älsklingen riktigt duktiga- en timmes snabb promenad minsann!
Fast...det förstås...Efter det gick vi till Vita elefanten och åt två rätters som sköljdes ned med Singah! Mums!
Det var ruskigt gott och mysigt! Sen såg vi en helt sjuk film som jag redan har glömt bort namnet på.... Inte direkt bra alltså!
Idag har det varitt slappt på hög nivå! Sov lääänge! Som vanligt på söndagar-lång god frulle med massa tidningar! Riktigt bra "tradition" vi har skapat! ;-)
Slöa som vi är la vi oss i sängen igen och kollade på två filmer! Fantastic Four-riktigt bra! Jessica Alba är het-och Wild Hogs- en ganska töntig, men skön komedi med bla John Travolta!
Nu har älsklingen åkt hem... saknar honom... Hur kär kan man vara egentligen?

Puss!

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela