Em

Så som jag ser det. Simple as that.

stackars...

Publicerad 2007-07-10 21:30:47 i Vardagligheter

Utgången i lördags va fab! För mys hos Ina, sen vidare till Flurran Roligt som tusan när Malin inte trodde hon skulle komma in för det var 25 i dörren... Eh va?? Jahaa! Just ja! Jag ÄR ju 25! Det hade jag glömt-trodde jag var 23 ju! *asg* Man har ju hört att man får dåligt minne av att amma-men att tappa två år utanvidare verkar konstigt! Haha..
Vi rockade värre än dirty Dancing på snabbspolning! Så jäkla kul! Låg inte nedbäddad i sängen förrän kl 06.00!

Söndag-va bakisdag, softade hos Ina...
När jag och älsklingen kom hem tyckte vi att Allan var lite hängig och han haltade lite, men vi tog det lugnt och tänkte att vi skulle se om han blev bättre och ringa veterinären dagen efter.
Senare på kvällen blev han snabbt mycket sämre, han var aldeles varm, skakade och kunde knappt stå upp.
Vi åkte i ilfart till Strömsholm djursjukhus, när vi kom dit hade han nästan 40 graders feber! Stackars liten...
Han blev kvar där i två nätter och fick komma hem idag. Troligen Borrelia. Läskiga fästingar!
Nu är han hyfstat pigg och glad men ska äta medicin i en hel månad!
Skönt! Min lilla älskling...
Kan också konstatera att det är ruskigt skönt att man har vovven försäkrad... 9000:- gick kalaset på....

Igår var jag och älsklingen på fotboll! AIK-Elfsborg! Riktigt kul-det är inte sista gången jag går på match! Det vill jag lova!

I morgon bär det av till Gotland och till Linda och Jocke!
Ska bli såå nice!

Hoppas bara att solen fortsätter med sina tappra försök att skina!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela