Em

Så som jag ser det. Simple as that.

friday...

Publicerad 2007-03-09 21:22:13 i Vardagligheter

men inte helg för min del.... Jobbar i morgon också. *stor suck*
Känner inte alls för det, är riktigt tungt just nu. Trött, omotiverad och less.
Let´s dance....jag har blivit en sån som måste följa det *skratt* jag som var en dissare tidigare...
erika och danile var grymma! Hon e SÅ snygg ju! Tobbe och annika är också lite favoriter...
Har inte orkat göra någonting ikväll... kraschat i soffan med kebabrulle och popcorn!
är SÅ trött! har verkligen sovit kasst de senaste dagarna. Tror inte det blir något problem ikväll iallafall!
I morgon är det melodifestivalen....Jag håller stenhårt på The Ark!

Idag blev det klart! den 1-6/ 6 åker vi utomlands med jobbet!!! Hemlig destination än så länge men jag hoppas på värme! De har delat upp oss i två grupper- och vi är helt klart ett guld gäng som åker första resan! Jag och älsklingen fick åka tillsammans som tur är!
Kuuul!

puss

Kommentarer

Postat av: lillasyster

Publicerad 2007-03-13 01:48:43

då missar du min bal ju.. :( den är ju den 2:a juni.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela