Em

Så som jag ser det. Simple as that.

crazy.

Publicerad 2007-05-17 17:30:47 i Vardagligheter

Igår... va hos naprapaten. Aj, aj, aj. Jag föder hellre barn än gör om det. Nästan iallafall.
Sen plockade jag upp Ina i örsa, blev vin och girltalk! Vad glad jag är att jag har dig tillbaka i mitt liv vännen!
Lite senare dök Tessan upp, mer vin och mer girltalk.
Blev en helt crazy kväll, med diverse gangster poser och allmänt moget beteende, Maja och Miami Vice typ.
Herre gud. Jag tror nästan att vi är typ. Vuxna. haha....
Så jävla grymma!
Idag... lite trött i lockarna.... Hämtade älsklingen ( idag är han verkligen älsklingen med stort Ä)
*gör små gädje skutt* Du och jag Alfred... ;-)
Va Hos C och drack kaffe och snackade skit....
Nu är älsklingen och kollar på fotboll, sen ska vi tillbaks till C och L och dinera samt förtära alkoholhaltiga drycker!
Nice serru!
fy tusan. Jag är hejdundrande LYCKLIG!


Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela