Em

Så som jag ser det. Simple as that.

före festen...

Publicerad 2007-05-22 14:43:42 i Vardagligheter

åh...vad jag är trööött.... Skulle kunna sova i hundra år känns det som.... Ändå gick jag och la mig tidigt...
Tror att det är pga ryggen som jag sover dåligt... Kan aldrig riktigt slappna av.
Har varit hos mormor och  morfar. Rekat lite inför morfars 70 års fest på lördag. jag, E, P och Italianon blev raskt utsedda till festkommitté! haha.... Har iallafall koll på vad som finns att tillgå i dukningsväg. Har en liten plan på hur jag ska dekorera...Tror det blir trädgårds och grönsakstema....
Ska snart åka till jobbet och få "domen" från doktorn...

ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela