Em

Så som jag ser det. Simple as that.

CocaCarola...

Publicerad 2007-11-18 13:42:05 i Vardagligheter

Idol ifredags.. Vad hände?
Det inledande uppträdandet med alla idolerna var bland det mest pinsamma jag sett. Det var som en dålig talangjakt eller nåt. Tur att några av dom kammade till sig och var riktigt bra! Dvs. Amanda, Marie och Daniel!
Andreas vet jag inte vad han höll på med, tycker verkligen att han borde ha åkt ut så det visslade om det.
Men jag antar att det är hans tur nästa gång *hoppas*
Igår var jag "gräsänka", älsklingen var med grabbarna och kollade på fotboll. 3-0 till Spanien- vilken katastrof..
Själv var jag ute hos mammsen (som också var gräsänka), vi tränade lite spår med hundarna och planerade inför pappas 50års dag-det kommer bli kanon! Sen kom syster hem med lite plockmat, så det blev mys framför tvn och ett glas vin.
Just nu har jag en liten kaffepaus i storstädningen... Har städat garderoberna... Älsklingens garderob är en pärs.. han har ju förtusan mer kläder än mig.. hur nu det är möjligt ,-)
puss på er!

Kommentarer

Postat av: Emma Journalen

Publicerad 2007-11-19 12:07:04

Jag ska också rensa min klädkammare idag :) Tänkte sälja lite på tradera :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela