Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Halelujah!

Publicerad 2007-11-30 22:48:27 i Vardagligheter

Oh my god. Amanda och Marie i final! Kunde inte bli bättre! De var så grymma- båda två! Men jag måste säga att Amanda är något extra... 
Ikväll  har jag pysslat lite här hemma, köpte fina vita tulpaner till bordet och julstjärnorna är uppe. Mys!
Fick nyss reda på något som gjorde mig alldeles varm inombords. En av mina absolut bästa vänner ska bli mamma! Är så otroligt glad för din ( och hanens) skull gumman! PUSS!
Den här dagen kunde inte ha fått ett bättre avslut!
I morgon blir det nog en sväng till Västerås för att handla julklappar.
På eftermiddagen ska jag på sexårs kalas! Min älskling Casper fyller år idag och det ska firas!

sov sött... Kram

Kommentarer

Postat av: Case

Publicerad 2007-11-30 22:58:47

Håller me Amanda är grymt bra!! :)

Postat av: Mici

Publicerad 2007-11-30 23:00:30

Jag har inte älskat Amanda innan, men ikväll var hon sjukt bra.

Postat av: Mici

Publicerad 2007-11-30 23:00:54

Och grattis till din vän!

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-01 14:06:05

Har inte tyckt om Amanda alls innan - men igår var hon verkligen skitgrym!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-02 20:13:06

Haha, tack för din söta kommentar!! Hoppas du har en mysig söndagskväll!!

Postat av: Katta

Publicerad 2007-12-02 20:35:40

Vad kul med en bebbe i vänkretsen =) Själv väntar jag o väntar på att någon ska uppoffra sig, he he! Håller med om att Amanda var grym i fredags! Grät också två gånger, plus när Marie hoppade av glädje på slutet. Blir sjukt spännande på fredag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela