Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Näst sista...

Publicerad 2007-11-01 19:41:45 i Vardagligheter

Näst sista dagen på jobbet! Vad skönt!
Imorgon ska vi på karaoke kväll hos Malin & J. Ska bli skitkul! Inte för att jag har tänkt att sjunga, men... ;-)
Alltid trevligt att äta gott, dricka vin och umgås!
I dag har jag varit och gjort det beryktade cellprovet som man ska börja göra när man har kommit upp i min aktningsvärda ålder... Skönt att ha det gjort men samtidigt läskigt.... *suck*
Igår gick vi och la oss supertidigt (jag låg skönt nedbäddad kvart över 8) och det märks-jag är inte alls lika trött idag, trots att jag gick upp så mördande tidigt!
Vi orkade tom. gå på en långpromenad efter jobbet!
Älsklingen är med en kompis på puben så jag är all by my self-ska passa på att plugga när jag får sitta i lugn och ro!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-11-01 20:16:38

ja jag älskar julen och myset.. men tex IKEA som hållt på sen början av oktober är lite väl tidiga. men ge mig snö.. massa snö!! ha en bra kväll:-)

Postat av: Katta

Publicerad 2007-11-02 19:15:52

Såå kul med karaoke, typ Singstar. Hoppas du ändrar dig angående sången. Bara att sjunga på o hoppas ingen lyssnar a la Idol-juryn, ha ha!

Postat av: ingells

Publicerad 2007-11-03 14:25:38

Nu slipper du äntligen Sam =) borta med vinden - schwish så var han borta... Tjejerna var bäst igår faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela