Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Chocolate Brownie

Publicerad 2007-10-24 12:20:40 i Skönhet och sånt

Yepp. Blondinen har blivit brunett! Så Nöjd!!
Idag var jag tillbaka i stolen hos min "gamla vanliga" frisör, har ju varit otrogen ett par gånger nu men..Gräset är inte grönare på andra sidan! ;- )Det är svårt att få den servicen och en grym klippning någon annanstans. Det ska vara lyxiga tidningar och gott kaffe- det hör lixom till!
Har varit blond länge nu, men jag trivs alltid kanonbra när jag väl slutar vara feg och färgar det mörkt!
Skönt med förändring!
image65

Hoppas älsklingen inte får en chock nu, han har ju aldrig sett mig mörkhårig! haha!

kram

Kommentarer

Postat av: Millami

Publicerad 2007-10-24 18:08:52

Åhå, tjusig design ;) Och när får jag adda dig på facebook egentligen? C saknar dig. Jag med. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-10-24 18:18:03

Millami: Ja visst blev det fint! Hon är duktig min syster! Vadfals!facebook? Vad är det för nymodigheter! ;-) Ja..risken finns ju att man blir beroende om man börjar... *ler*
Saknar er också... puss

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-24 19:30:17

Tjena pinglan!
Jag tror att du blev superfin i frillan, du passar bra i mörkt. Puss!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2007-10-24 23:12:34

Så du vågade alltså ;) Det var som fan! Trodde allt att du skulle fega ur. Måste få se resultatet snart, blev säkert jättefint! :) Kram & puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela