Em

Så som jag ser det. Simple as that.

En snabbis (!) på Ikea

Publicerad 2007-10-09 22:00:27 i Vardagligheter

Uppe med tuppen och bums i väg till jobbet. Blev en riktigt lugn och skön dag trots att jag är sjukt less på mitt jobb just nu... Hatar att få sådana "jobbsvackor", fast de brukar ju inte hålla i sig så länge så det är bara att bita ihop!
Slutade lite tidigare och åkte med mamsen till Västerås... Han även med en liten snabbis till Ikea! Blev lite smått och gott..bla nya fönsterlampor till Tvrummet  och nya kuddar till soffan! Är ute efter en ny Tv-bänk och det fanns faktiskt några med potential... Som alltid när jag är på Ikea vill jag köpa typ ALLT! Helst NU!
Nu ska här pysslas och pluggas lite sen ska jag stupa i säng..ensam...Älsklingen jobbar sent och börjar 06.00 i morgon så han sover kvar på hotellet...Blä!
I morgon är det skolan och sjukgymnasten som gäller! Jiha!
kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-10 12:21:24

IKEA, suck.....JAG VILL OCKSÅ!!!! känns som om det var hundratals år sedan jag var där! Hur går det med plugget? prov i morgon?
Puss.

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-10-10 12:32:19

ja matten gick OK idag:-) många timmar, men jag kom någon vart! tror detta kommer bli bra! ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela