Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Hängig

Publicerad 2007-10-18 20:25:25 i Inredning

Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten som satte nålar i min onda kropp.... Efter det har jag typ legat däckad hela dan... Ont i huvudet och illamående, Blev helt slut... Skulle ju ha varit i skolan, men det fanns heltenkelt inte ork till det...
Är på jakt efter en ny tv bänk  och denna skulle inte vara helt fel...
image53
     Den kommer från Voice Furniture- ruskigt snygg om ni frågar mig.. men säkert ruskigt dyr också!
     Får nog bli något mer plånboksvänligt från Ikea för våran del....
    Nu ska jag gå ut med hunden, sen ta en varm dusch och krypa ner i sängen. Känner mig inte riktigt kry, fryser och svettas om vartannat... Hoppas jag inte håller på att bli sjuk... Har ingen plats över för det i min kalender..

Puss

Kommentarer

Postat av: Perlan

Publicerad 2007-10-19 12:13:47

haha.. Ja den bänken står överst på min önskelista också.. Men för 9000kr får man ett par stycken från Ikea!
Men den är inte helt bortkopplad från hjärnan.. hehe
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela