Em

Så som jag ser det. Simple as that.

kaffe...

Publicerad 2007-10-05 11:55:11 i Shopping

Sitter och väntar på att dagens första kopp kaffe ska bli klar... Älskar doften av nybryggt kaffe! Mums!
Kom precis hem från skolan! Ja. Ni hörde rätt! Jag har varit i skolan! Dock har jag skjutit upp provet till nästa fredag så nu ska det pluggas så det står härliga till! Jag lovar!
Snart ska vi åka och tömma det sista i älsklingens lägenhet och lämna över nycklarna.
Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna-mysigt!
Voffsingens hosta börjar bli bättre, skönt att få sova om nätterna iallafall!
image49Bild:Nelly.se
Idag kom denna skönhet hem till mig (linnet alltså), passade som handen i handsken! Hurra!
Ha en underbar fredag och njut av det härliga höstvädret!
puss

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-10-05 14:24:31

Åh, vilket snyggt linne! O vad kul att det passade! Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela