Em

Så som jag ser det. Simple as that.

surt...

Publicerad 2007-10-21 22:04:24 i Shopping

Har varit en lugn och skön söndag.
Trots att vi åkte till Ikea kom vi hem utan tvbänk..*suck*
Vi hade ju tänkt att vi skulle köpa skåp i Bestå serien...men väl där så kändes det inte helt rätt...
Älsklingen fastnade för ett sideboard från bonde och, ja det bli nog det som får flytta in hos oss...


Tyvärr fick den inte plats i bilen... Typiskt! Får åka tillbaka någon annan dag i veckan.
Blev iallafall en ny hylla till badrummet och några lådor för förvaring. Man kan ju inte gå tomhänt från Ikea! 
Blev även en sväng förbi H&M, älsklingen köpte en snygg grå rock och en tröja.
Måste säga att vi har varit riktigt duktiga ikväll- släpade oss ut i spåret för en löptur! Jobbigt..men skönt!
Nu ska jag hopa i säng...jobba i morgon!
Natti natti...
Kram

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-10-22 18:42:00

Haha, schysst av er! ;) Mamma har sagt att vi ska få låna Pella ibland också. Tack så mycket! ja visst kan jag det! Vi får ta det nån dag. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela