Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Trött i lockarna.

Publicerad 2007-10-07 18:24:04 i Vardagligheter

Oj vad sliten man är i dag... Många flaskor gott gott gott vin igår och älsklingen hade lagat mumsig mat!
Var hur trevligt som helst! satt och babblade fram till 5. Hann även med ett snabt besök på "nattklubben" för en drink. Blev Mc Donaldsbuffé till frukost...Fattar inte hur man kan lyckas handla hamburgare mm för 600 (!) kr...Våra karlar är crazy.. Som sagt Buffé var det... haha...
Idag har vi slappat och kraschat i soffan hela dagen. Skönt!
Nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting!
puss

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-10-07 21:15:13

Jäklar vilken Donkenbuffé det måste varit =) Måste säga att jag också tyckte Patrizia var grym i fredags, rösten o låten var verkligen en sk perfect match! Tyckte han Sam var något pinsam... Såå nervös att jag fick gömma mig bakom en kudde, ha ha!

Postat av: ingells

Publicerad 2007-10-08 08:00:41

Haha, ni måste lämnat en hel del mat efter er, eller det var en McD med spriträttigheter, hehe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela