Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Höstigt.

Publicerad 2007-09-28 11:26:20 i Vardagligheter

Oj, det  är verkligen höst ute idag. Kom precis hem från en promenad och det var riktigt ruggigt ute.
Borde egentligen inte sitta vi datorn nu... Har massor att göra! Måste städa, handla och..som vanligt..plugga...
Känner på mig att det sistnämda kommer bli bortprioriterat... *suck*
Kvällen bjuder på  mysmiddag med några av våra älskade vänner.. Blir en salig blandning smårätter med bla. katalanska köttbullar, havskräftor, auberginerullar med färskost och så klart Lindas favorit-löjrom! Detta skall sköljas ned med bubbel! Mums! Kommer bli en toppenkväll!
I morgon ska vi på teater- Rivierans Guldgossar! Åh vad roligt det ska bli!

Måste säga att jag blev lite förvånad att inte Amanda och Marie gick direkt till Fredagsfinalen i Idol... Det var ju helklart bäst! Men men...smaken är som baken... ;-)

Nä, nu måste jag verkligen lägga på ett kål!!

Hepp!

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-09-28 13:55:56

Angående Idol så drar de bara slumpvis vilka som går direkt till finalen, så de som blev uttagna igår kan egentligen ha lägst antal röster av de fem som automatiskt går till final. Jag hade fattat det precis som du i förrgår. Men i sändningstid igår visade de att de blandade de fem finalisterna och bara visade resultatet för två av dem. Hoppas du fattar vad jag menar för jag är nog inte så bra på att förklara detta! Ha en riktigt mys-mysig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela