Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Kärlek!

Publicerad 2007-09-25 22:10:53 i

Idag när jag kom hem stod det en stor bukett med 30(!) röda rosor på köksbordet! Underbarste älsklingen! Så fina! Härligt att få bli "uppvaktad" utan någon speciell anledning!
Bjuder på en ruskigt taskig bild tagen med mobilen...

 Blev mysig tacomiddag framför Idol. Oj vad tjejerna håller hög klass om man jämför med killarna! Mina favoriter är Amanda och Marie tror jag...
Tunikan från Nelly kom idag också! Snacka om snabb leverans! Vet inte om den är en "keeper" eller inte... Känns inte helt 100 med resåren längst ner, blir lite ballong över det hela eftersom jag är så kort...hmm,  Måste suga på den karamellen ett tag...
läkarbesöket idag gick bra, de hade inte hittat något allvarligt på magnetröntgen, men jag är fortsatt sjukskriven på halvtid en månad till sen ska jag försöka med 75%. Vill verkligen att det ska funka-är så otroligt tråkigt att vara hemma. Jag vill jobba!!!
Imorgon är det skola på schemat..måste lägga i en högre växel!
Nu måste jag kolla vem som åker ut ur idol sen ska jag krypa ner hos finaste älsklingen som redan sover...

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-09-25 22:17:31

ja jag hade en fantastisk dag.. min favorit dag i veckan är absolut tisdag.. t.om bra och roligt i skolan. nu är jag sååå trött, men på ett skönt sätt. Ha en bra dag imorgon!

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-09-25 22:17:57

och vilken kille du har:-)

Postat av: jenny

Publicerad 2007-09-26 11:56:18

Åh, tänk om min sambo också kunde göra detsamma!

Postat av: ingells

Publicerad 2007-09-26 13:11:19

Vad roligt med överraskningar! Stundtals blixtrar min man också till! Shoppa loss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela