Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tröttis.

Publicerad 2007-09-05 14:21:22 i Vardagligheter

Efter alldeles för lite sömn (kom hem från jobbet vid 02) släpade jag mig till skolan i morse.
Kan inte säga att hjärnan var på högvarv, men efter några koppar kaffe ordnade det upp sig och det gick riktigt bra!
Träffade även studievägledaren och nu känns det som jag har en plan för mitt liv iallafall!
Fick hem den ljus blåa tunikan från Ellos idag.. Vilken besvikelse! Den var hur stor som helst, och såg ut som en mamma klänning... Ingen höjdare-den åker tillbaks pronto!


  image41

Idag måste jag börja packa inför helgen..ska ju på bröllop! Börjar redan på fredagkväll med grillfest!
Ska bli kul! Verkligen underbart att få närvara på L & J stora dag...
Ska dela rum med L´s syster eftersom varken hennes man eller min älskling kunde följa med! blir kalas!
Ikväll ska jag hem till Malin på "smink party". ska bli spännande och se om produkterna är något att ha! *hoppas*

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela