Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Oense?

Publicerad 2008-04-11 09:45:18 i

Ledig idag med!
Riktigt skönt, eftersom det blir en lång 7 dagars jobbvecka för mig iochmed helgen...
Ska försöka samla på mig så mycket positivenergi det bara går!
Det lär behövas... Jag och min chef är nämligen inte helt överens ang. min ledighet näst nästa helg...
Trots att jag har ordnat så en av mina kollegor tar mitt pass. Wierd. Brukar aldrig vara några problem annars nämligen. (som i helgen när han vill vara ledig...)
Nä nu ska jag sluta irritera mig på detta..
Måste ut med hunden- ska ju på ansiktsbehandling snart!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-11 09:52:17

Hoppas det löser sig med chefen och att du får ledigt näst nästa helg utan knorrande ;) Ha det härligt på ansiktsbehandlingen, låter inte helt fel :-) Kramis

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-11 13:06:11

Nä ibland fattar man inte varför folk stretar, hmmmm Låte underbart med ny fräsch hy och fina fransar, det ska jag fia hemma i helgen, kör en snålvariant ;-) Kramiz

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-04-11 14:16:19

Tack så jättemycket!! =) Ha en bra dag!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-04-11 15:04:00

Vad härligt med allt fixande du gör! Naglar och ansiktsbehandlingar och allt...:) Vill också!!=)

Hoppas det fixar sig till det bästa med din ledighet!
Kramis!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-04-11 20:58:06

Vad skönt med ansiktsbehandling. Borde man "unna" sig oftare.
Trevlig kväll!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela