Em

Så som jag ser det. Simple as that.

orka!

Publicerad 2008-04-09 12:09:23 i Vardagligheter

Snön ligger vit på taken, endast tomten är vaken....
Inte riktigt så, men nästan... Iallafall det med snön och taken... Morr!
Har varit på komvux och gått igenom mitt matteprov. Inte alla hästar hemma där, nej...
Blir omprov om 2 veckor. då jävlar ska jag fixa det.
Det sjuka är att jag hade många rätt på den delen av provet som var på VG och MVG nivå, men på G delen hade min hjärna tydligen inte vett att samarbeta med sin ägare... TYpiskt.
Men nu är det färdig gnällt om det! Nya tag!
På fredag är jag ledig och har bokat in en ansiktsbehandling! Sååå nice! Fick ju presentkort av älskot i födelsedagspresent! Bra där.
Jobbar i helgen... "långpanna" på lördag (10-02) och tidigt, tidigt på söndag. Ingen drömhelg, men det får gå...
Tänkte nämligen bedriva utpressning mot min chef... ;-)
Igår fick vi nämligen inbjudan till 30 års fest från våra vänner i Grebbestad... Det är bara det att jag jobbar den helgen och det är mucho, mucho på jobbet då...
Men! Eftersom jag tog min kära chefs pass nu på lördag (därav långpannan) för han skulle på fest tycker jag nog att han får lägga både ett och två strån ihop för att lösa mitt lilla problem.... Eller hur?
Hoppas, hoppas, hoppas det går att lösa, det kommer med största säkerhet bli en grym fest och det vill jag inte missa!!!
Nä, nu är det väl bara att bita i det sura äpplet och öppna mina älskade matteböcker....
Puss!
image149

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-04-09 13:51:36

Vad skönt att jag inte är ensam..=P

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-04-09 17:55:32

Du kommer att klara omprovet galant! Jag är så stolt över att det gick så bra för dig på högskoleprovet1 :) Kram syrran!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela