Em

Så som jag ser det. Simple as that.

testing, testing...

Publicerad 2008-04-04 21:53:58 i Vardagligheter

Hej hopp!
Har varit ledig hela dagen! Superskönt!
Har hunnit med att storstäda hela lägenheten, tvätta, lunchdejtat och shoppat lite med Malin OCH en tripp till Ikea!
För att få till det senare var jag tvungen att muta älsklingen med middag.... ;-)
Inget spännade i inredningsväg som skulle handlas, bara spots och eluttag till köksskåpen... TRåkigt och Dyrt!
Den övriga shoppingen var nya vita panelgardiner till köket, stickad hoodieklänning och en liten kopp till tandkrämen från Cult!
Nu ska jag skutta i säng, i morgon är det nämligen Högskoleprov som gäller!
I mina gamla gymnasielokaler-känns så där va? Haha...
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-04-05 14:08:42

Oj, ja då sitter du väl och kämpar för fullt just nu då!! Jag håller tummarna och hoppas att det går fint för dig!:)
Hehe, alltid lite blandade känslor då man återvänder till sin gamla skola sådär...:)
Kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela