Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Blä.

Publicerad 2008-08-10 15:35:09 i Vardagligheter

Det som skulle ha blivit en mysig vinkväll med Milla och familj slutade med att jag började må dåligt och dom fick gå hem efter en kvart....
Magsjuk. Har legat och spytt (ursäkta) halva natten. Är fortfarande trött, illamående och allmänt svag.
Så himla typiskt. Vi har inte träffats på flera månader och när vi äntligen får till en träff, händer det här.
Well...Inte mycket att göra åt.
Nu har jag iallafall kommit hem från mamma och pappa, ska krypa ner i sängen igen och bara ta det lugnt.
Have a nice sunday...
Kramis

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-10 16:23:57

Hjälp vad alla plötsligt är magsjuka! =( Massor av krya på dig-kraaamar från Örebro!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-10 17:26:08

Hoppas jag inte smittat dig via bloggen eftersom vi båda verkar ha drabbats av magsjuka...haha

Man blir verkligen helt slut....

Många krya på dig kramar!!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-10 17:26:19

Katta: jasså? Det kanske är något som går då! Blä!!

Tack söta du! Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-10 17:31:03

I know, spanade faktiskt precis in det!=) Såå coolt med glasskivan på, hur kommer man på det liksom? Bästa reportaget den här gången!



Vilken dröm att få bygga en vacker dag. Få allt preci som man vill och slippa ta hänsyn till konstiga planlösningar och skumma färgval. Kraaam igen!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-10 17:31:16

Madeleine: Aha, så du är också sjuk? Inge roligt alls! Känner mig som en urvriden disktrasa! Krya på dig gumman och tack snälla för krya på dig kramarna! =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-10 17:35:28

Katta: Så himla snyggt! Bad faktiskt min händiga morfar att kolla upp om man kunde tillverka ett sådant bord! Hela huset var ju underbart- coolt med nedsänkt badkar! Det repotaget ska definitivt sparas som inspiration!

Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-10 17:36:54

Ja magsjuka här med...en hemsk natt har det varit...bläää

Postat av: Milla

Publicerad 2008-08-11 06:41:52

Hoppas du mår bättre nu. Går själv runt och mår lite små illa. Hoppas det bara är inbillning! ;)Vi får göra ett nytt försök - snart! Blir himlans fint här hemma fresten. Vitt kan vara tråkigt, men shit va bra det passade just här. Kom gärna förbi och titta! Många kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-11 19:43:21

Milla: Nu mår jag bättre! Lite matt men det är som det är! Hoppas jag inte smittat dig nu!

Kan tänka mig att det blir supersnyggt!

Jag älskar ju vitt!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela