Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Countryside

Publicerad 2008-08-09 18:49:34 i Vardagligheter

Nu är jag hos mamma och pappa på landet med hela hundmaffian.
Har legat nedbäddad i uterummet och läst med regnet smattrandes mot taket. Så himla mysigt.
Är nästan lite bakis idag... Den lugna fredagskvällen blev inte så lugn som jag tänkt- hamnade i soffan med grabbarna- vi drack rödvin och tjattrade ända fram till klockan tre! Bra där...
Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad med Dr. Hauschkas uppiggande Lemon Bath.
Badkar är verkligen något jag saknar i vår lägenhet...Om det blir hus någon gång i framtiden är det ett krav!
Älsklingen är hos sina föräldrar och lägger nät- hoppas på några fina gösar, det finns inget bättre än nyfångad fisk!
Ha en toppen kväll sötisar!
Kram Kram

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-09 20:51:08

Så du har överlevt "hundmaffian" ;)

Själv fångar jag mina fiskar i frysdisken, inte lika gott men smidigare..haha

HA det bra! Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-08-10 00:20:10

Jaså, så du snor av badoljan som mamma fått av mig! ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-10 15:37:28

Madeleine: Alla sätt är bra... ;-) Kramis



Syster: Japp! Måste införskaffa en sådan att ha i duschen- doftar ju underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela