Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ironi.

Publicerad 2008-08-21 20:12:46 i Vardagligheter

Idag har det varit en sån där dag som man helst vill stryka i almanackan.
har varit trött och haft ont i huvudet och känt mig allmänt låg hela dagen. Måste vara lågtrycket eller nåt...
För lågtryck det har det varit. Big time.
Släpade mig ut i joggingspåret iallafall och efter 5 minuter började det såklart  att duggregna. Hurtig (?) som jag är fortsatte jag -tycker ju faktiskt att det är skönt att jogga i duggregn. Det fick jag bittert ångra. Efter ytterligare 5 minuter öppnade sig himlen och det vräkte ned!! Totalt dyngsur blev jag! Lyckades även på något sätt få ett sår på ena tån så sakta men säkert färgades min ena ljusblå sneakers roströd i regnet. Fräscht.
Behöver jag ens nämna att när jag bara hade en halv kilometer kvar slutade det regna, solen började skina och fåglarna kvittra.. isn´t it Ironic?

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-21 21:46:23

Usch vad sådana dagar är hemska, men som tur är brukar de gå över fort också :) Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-21 22:18:08

Mia: Haha, ja... imorgon är det ny dag, nya tag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela