Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndag.

Publicerad 2008-08-24 15:11:18 i Vardagligheter

Sista söndagen som icke student. I morgon sätter det igång. Känns pirrigt, förvirrande och lite läskigt.
Det var ju evigheter sen jag pluggade "på riktigt", OK jag läste ju matte i våras men det är inte riktigt samma sak...
Måste verkligen försöka vara disiplinerad. Det funkar lixom inte att hitta på en massa annat "viktigt" (som att blogga, städa, tvätta) som man lätt kan göra när man ska studera hemma utan dagarna måste vigas åt plugg. Punkt.
Igår efter hundpromenaden (5 km längs mälaren i solsken) passade jag och mamma på att röja ut  i stallet. Jisses vad mycket saker vi har samlat på oss under de 17 (!) år vi har haft hästar...
Lugn hemmakväll igår med tidningar, sushimiddag och Cookie dough-mums!
Idag blir det lugna pistoler, har städat lite och ska försöka läsa igenom allt som har med kurserna att göra så jag inte är helt lost i morgon ;-)
Bjuder på några bilder på gårdagens stjärnor!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-08-24 18:08:03

Sv: hihi... det gör inget! Okej det låter sunt, man har bara en rygg så den ska man vara väldigt rädd om :)Trevlig kväll

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-24 19:12:38

Spännande med skolstart i morgon för dig. Jag tror att det kommer gå väldigt bra=)

Var det på distans? Då slipper du iaf packa skolväskan ikväll..haha

Sköt om dig och många kramar från mig!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-24 20:57:42

Madeleine: Distans it is. ;-) Hoppas att jag ska få koll på allt, känner mig smått förvirrad... haha!

Kram kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-24 21:03:53

Distans är väldigt bra även om det kräver lite planering. Men skönt att kunna styra sin tid själv:)

Nackdelen är ju att det kan bli lite ensamt...

Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela