Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tröttis

Publicerad 2008-08-06 22:23:55 i Vardagligheter

Var helt slut efter jobbet, men trots det släpade jag mig ut i joggingspåret med syster.
Ruskigt skönt- när det väl är gjort...
Älsklingen är i storstaden och träffar grabbarna, så jag har passat på att ha lite "mini spa" här hemma.
Hårinpackning, plockat ögonbrynen, målat naglarna...Så nu är jag som ny! ;-)
Gick in på H&M på lunchen och en svart, dressad väst fick följa med hem- kommer bli en riktig höst favorit i min garderob!
Måste bara visa er kallorna kärleken fick av mig igår, tycker dom är overkligt vackra!
Nu blir det en kort promenad med Allan och sen bums i säng!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-08-06 22:26:43

Såå vackra! Sleep tight...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-06 22:44:47

Katta: visst är dom... Detsamma tjejen! Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-07 08:03:04

Mysigt med hemmaspa och rå om sig själv lite:)

Hoppas torsdagen blir bra, här regnar det:(

KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-07 10:10:05

Madeleine: Ja, man får passa på och rå om sig själv ibland! Regnar här med.. =/ Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela