Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag

Publicerad 2008-08-28 11:12:29 i Vardagligheter

Sov som en stock inatt efter springrundan igår men ögonlocken är iallafall tunga idag och någon riktig pluggro har inte infunnit sig- än...
Efter 3 koppar kaffe känns det iallafall aningens bättre och jag ska försöka ge mig i kast med marknadsföringen!
Min studieteknik är nog lika med noll just nu men jag antar att det kommer att ta sin lilla tid innan jag vet hur jag ska läsa, anteckna m.m för att få bästa resultat...
Ikväll ska jag jobba på det ställe där jag började min restaurangkarriär!  Världens mysigaste herrgård och det är faktiskt en hel del av personalen som är kvar, så det ska bli himla kul och jag känner mig riktigt laddad!
Haha, jag har pluggat hemifrån  i en vecka och börjar redan längta efter att få träffa folk! Verkar lovande, kanske kommer lida av lappsjuka när den här terminen är slut! ;-)
Imorgon är det äntligen fredag- det vankas shopping i Västerås med lillasyster! Me like!
På kvällen är jag och älsklingen bjudna på middag hos min moster med man- inte fy skam det heller, en perfekt start på helgen!
Ha en bra dag! Kram!

Bild: Googles bildsök

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-28 21:52:16

Trodde att jag såg dig en en av mina DAM-tidningar idag..haha. Var en tjej som jobbade på en restaurang/herrgård som var väldigt lik dig men namnet stämde inte...

Hoppas att du snart kommer in bra i studierna.Men du ta det lugnt med kaffet:)

Många kramar från mig

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-29 09:17:47

Madeleine: Hihi så jag har alltså en okänd tvilling därute? Spännande, för jag har inte blivit intervjuad av någon damtidning vad jag vet! ;-)

Stora kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela