Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Hall

Publicerad 2008-08-04 20:23:58 i Home Sweet Home

Tanken var att vi skulle ut i skogen och spåra med hundarna- men nej... Regnet öser ner!
Istället har jag nu fotat mina hallfynd från i lördags!
Ha överseende med den halvtaskiga bildkvalitén bara!

                                                     
Tänkte att jag skulle försöka hitta vita korgar till hatthyllan istället och kanske skruva upp mina snygga krokar från
Edblad & Co under tidsriftssamlaren, tyvärr tror jag det är lite meckigt att få dom att sitta fast ordentligt i murstocken bara- men jag ska nog komma på någon smart lösning!
Ciao!
Ps. På bilden ser det ut som golvet är nästan är terracotta färgat men det är grått! Just So you know!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-04 20:47:35

Den tidsskriftsamlaren från Bruka är väldigt snygg:) Hittade superfina kuddar från Bruka idag=)



Har en likadan pall som den du har i din hall!



Frisörbesök ja...alltid en chansning;) Vet inte heller om jag ska köra vidare på det blonda eller också bli lite mörkare....KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-04 21:45:46

Madeleine: Ja- Bruka är livsfarligt..iallafall för plånboken ;-)

Det känns ju nästan alltid roligare att bli lite mörkare till hösten, men sen är det ju snyggt att vara blondie också! haha...

Kram

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-08-05 01:11:02

ooh ser ut som du har en väldigt bra stil=)

är rusten klar?



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-05 10:06:16

Sarah:Tack snälla! Japp-köket är färdigt, hallen fick sig bara en omgång med vit färg! Att jag mer än gärna skulle tapetsera om resten av lägenheten försöker jag bara förtränga! ;-) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela