Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vegas?

Publicerad 2008-08-03 22:59:43 i Vardagligheter

Igår var ju min kära syster här. Vi promenerade, åt Thai mat och kollade på "What happens in Vegas", med super heta Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Lite små töntig i bland, men ändå en riktigt  feelgood film!
Idag har jag pysslat hemma, rensat i skåp och sorterat papper.. Så skönt när det är ordning och reda!
Älsklingen och jag kom nyss hem från mamma och pappa. Blev bjudna på middag i det mysiga uterummet med tända ljus och regnet smattrandes på taket...Mysigt!  Syster och hennes kille L stod för matlagningen- Kycklingfilé och pasta med röd pesto samt godaste glassen från Cart D´Or till efterrätt! Yummie!
Snart är det dag att hoppa i sängen- ska ju jobba i morgon!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-04 08:03:58

Jag som älskar Cameron Diaz, så den filmen måste spnas in:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-04 09:58:10

Madeleine: Ja gör det, den var helt ok och lite sådär lagom tjejig, haha... Kram

Postat av: J o s s e

Publicerad 2008-08-04 13:16:28

Aah, den är riktigt skön den filmen!

Man blir iallafall glad av den!..=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-04 13:59:09

Josse: Japp! Det blir man verkligen- En riktig Kärleken segrar film, haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela