Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Andra advent

Publicerad 2008-12-07 14:34:40 i Vardagligheter

Jag känner mig aningens piggare idag, men halsen är fortfarande en katastrof.
Skulle lätt kunna extraknäcka som tomte med whiskyröst idag.. Inga problem.
Julmusiken spelas för fullt och jag tänkte passa på att städa lite medans jag pigg!
Älsklingen jobbar hela dagen så jag får mysa runt i tofflorna själv här hemma...
Funderar på att värma lite glögg- måste ju vara kanon för halsen! ,-)


Hoppas ni får en skön andra advent  PUSS!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:...

Publicerad 2008-12-07 14:49:34

ja alltså.. de är inte kul att pilla. inte i taket speciellt.. :/ men men..



Trevlig andra advent på dig!

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-12-07 20:15:30

Ja kvällen var verkligen lyckad!! så idg har man mått som man förtjänat ;-D

Hoppas du haft en bra helg och att du kryat på dej! KRMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-07 20:23:38

Zandra: Hihi.. ja så kan det gå och värre blir det med åren ,-) Mår väl så där, men jag börjar se ljuset i tunneln! Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-07 20:44:05

Klunka glögg nu så du blir bra i halsen och samtidigt får lite julfeelings=)

Var rädd om dig. KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-07 21:38:21

Madeleine: Det är gjort- jag vet inte om halsen blev bättre men julfeelings fick jag allt! ;-)

Kram på dig sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela