Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag.

Publicerad 2008-12-10 11:43:38 i Vardagligheter

Crap. Inatt var hostan om möjligt ännu värre. Bläh!
Någon som har ett bra "bli kvitt hostan tips"?
Utanför fönstret faller det stora snöflingor! Äntligen! Vi ska på glöggmys med hela familjen på söndag, vore ju lovley om den fick ligga kvar och sprida lite julstämmning tills dess..
Snart ska jag åka och hälsa på älsklingen och mina gamla kollegor. Ska bli jättekul!
Jag saknar en hel hög av de underbara männsikorna jag jobbade med där, men jag har aldrig ångrat att jag borjade plugga istället! Ny fas i livet!
Appropå plugg fick jag första antagnngsbeskedet inför vårterminen häromdagen.
Jag är antagen till kurserna i Ekonomistyrning och Redovisning! 
 Och reservplacerad i Byggnadsfysiken men det kan ju hinna ordna upp sig!
Nu ska jag lägga på ett kål, kan nog vara halt på vägarna så det är skönt att slippa stressa!
Ha en bra dag sötnosar!

Bild: Privat

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-10 17:55:34

Jag skulle också behöva ett sluta-hosta tips då jag med hostar som en galning. Skitjobbigt. Hoppas det försvinner snart för oss båda!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-10 19:59:48

Emelie: Japp! Vi får hålla tummarna! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela