Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Stars from mars...

Publicerad 2008-12-04 20:14:58 i Home Sweet Home

Knappt har jag hunnit andats om hur skönt det är att vara igång med träningen förrän förkylningen kom som ett brev på posten.. Småfebrig och ont i halsen... Ingen Body combat ikväll med andra ord...
Crap.
Måste visa er vilken fin dörrmatta jag fyndade på Nordik häromdagen:

149 riksdaler! Ett riktigt kap och passar urbra på det gråa golvet i hallen!
Nu ska jag ägna mig åt filmen vi kollar på, innan älsklingen blir tokig på mitt bloggande...
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-04 20:48:07

Har en likdan fast jag köpte min på MIO för 2 år sedan:) Jag gillar ju stjärnor....

KRAM KRAM

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2008-12-04 21:35:54

Vilken fin matta, passar ju perfekt! Jag hann inte kila in på Apoteket idag och köpa "Emelie luktar god frukt body lotionen" men ska göra det illa kvickt ;-) Såg förresten att jag hade skrivt svägerskan på min kommentar igår, haha! Sorry blev ju lite fel ;-) Kramis sötnos!

Postat av: Jill

Publicerad 2008-12-05 11:23:38

Riktigt tjusig, tyvärr har vi inget Nordik i närheten. Har varit på jakt efter en dörrmatta i min smak i två år nu...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-05 11:40:00

Madeleine: Stjärnor till oss stjärnor! ,-) Kram kram



Anna: Tack ska du ha! Jag måste också till apoteket och hamstra! haha!

Apropå svägerskan.. undrade först om du visste något som jag inte visste, men sen kom jag ju på att Erik bara har en syster och hon är upptagen ;-)

Kramen!



Jill: Tack! Nordik är ett relativt nytt fenomen i min värld och har blivit en riktig storfavorit!

Lycka till med dörrmatte letandet! =)

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-12-05 12:20:10

Vi har också en sådan! Fast mörkmörk blå fr MIO. =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-05 14:01:38

Hanni: Snygga som den tycker jag! =)

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-12-09 20:03:11

Jättefin dörrmatta du köpt! Och bra pris också!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-09 20:57:53

Mrs.b: Tack! Ibland gör man fynd! ,-)

Postat av: magdalena

Publicerad 2008-12-15 22:13:49

Jättesnygg dörrmatta! Den hade jag gärna haft här hemma :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-16 10:43:15

Magdalena: Tack så mycket! Den finns på Nordik! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela